Grafisk Design top kvinde
Kunst & Grafisk design - I løbet af skoleåret har du to hele dage med dit branchefag.

Velkommen til Kunst og grafisk design Linje på Fri Fagskole, hvor du kan udforske den spændende kunstneriske, æstetiske og grafiske verden. Her arbejder vi både med klassiske og eksperimenterende kunstarter og processer, så som maleri, tegning, installationer og skulptur, hvor der her også undervises i materialelære og farvelære. Du vil få en viden om æstetisk kultur og kunsthistorie, blandt andet indenfor områder som arkitektur og digitale medier. Kunst og grafisk design vil give dig færdigheder indenfor både digitalt web og SoMe og analogt med tryksager.

I design delen kommer du til at mestre de nødvendige færdigheder og bruge de professionelle grafiske værktøjer i Adobe-pakken til at skabe visuelt imponerende grafiske løsninger, der skiller sig ud.

Vores undervisning vil forberede dig til en kreativ fremtid inden for den grafiske og kunstneriske branche, uanset om du drømmer om at skabe digitale onlineoplevelser, producere fysiske trykte designs eller at arbejde med dit kunsthåndværk.

Derudover er der hele uger med branchepraktik, virksomheds- og museumsbesøg og praktiske opgaver. Du vil også modtage undervisning i iværksætteri, kreativitet og projektarbejde. Kunst og grafisk design Linje på Fri Fagskole er din nøgle til den kreative verden af grafisk design. Udforsk digitale og analoge kunstskaber, skab imponerende designs, og lad din kreativitet blomstre. Med erfarne undervisere og adgang til både klassiske materialer og professionelle grafiske værktøjer, som Photoshop, Illustrator og InDesign, vil du blive rustet til en spændende fremtid i den kunstneriske og grafiske branche. Grib chancen for at bringe dine visuelle ideer til live og tilmeld dig nu for at starte din rejse ind i den grafiske verden!

Velkommen til Kunst og grafisk design Linje på Fri Fags

Læs mere om Grafisk Design

Velkommen til Kunst og grafisk design Linje på Fri Fagskole, hvor du kan udforske den spændende visuelt æstetiske og grafiske verden, både digitalt på web og SoMe og analogt med klassisk og moderne kunsthåndværk.

Vores undervisning vil forberede dig til en kreativ fremtid inden for den kunstneriske og grafiske branche, uanset om du drømmer om at arbejde med et kunstnerisk håndværk, eller at skabe digitale onlineoplevelser og producere fysiske trykte designs

Her vil du lære at mestre de nødvendige kunstneriske færdigheder og bruge både klassiske og moderne værktøjer og materialer, samt professionelle grafiske værktøjer i Adobe-pakken til at skabe visuelt imponerende grafiske løsninger, der skiller sig ud

Grafisk tegnedreng

Vores erfarne undervisere vil guide dig gennem processen og lære dig at formidle klare budskaber gennem digitale og analoge medier ved hjælp af værktøjer som Photoshop, Illustrator og InDesign.

Du vil arbejde med alt fra klassiske og moderne kunstneriske værktøjer og materialer, samt webdesign og sociale medier til trykte materialer som magasiner, foldere og plakater. Du vil samtidig tilegne dig relevant viden, indenfor kunst, kunsthistorie og arkitektur. Uanset om du er interesseret i at designe interaktive websteder eller skabe unikke kunstneriske værker, vil vores program udruste dig med de nødvendige færdigheder og viden til at bringe dine kreative visioner til live.

Dit ophold hos os åbner også dørene til fremtidige uddannelsesmuligheder og spændende karriereveje inden for den grafiske verden. Grib chancen for at forfølge dine drømme og lade din kreativitet blomstre. Tilmeld dig nu og begynd din rejse ind i den grafiske branche!

Ønsker du at søge om optagelse eller besøge vores skole, skal du blot bestille en fremvisning. Vi  afholder besøgsdage på udvalgte søndage i løbet af året.

Tæt på Aarhus, tæt på stranden, tæt på Mols Bjerge, tæt på dine drømme

Vi har kontortid på hverdage mellem:

kl. 8.30-10.00
kl. 10.30-12.00
kl. 13.00-15.30

tel:      86 36 24 00
mobil:  21 38 32 19

E-mail til kontoret:       fe@femmoeller.dk

Tæt på Aarhus, tæt på stranden, tæt på Mols Bjerge, tæt på dine drømme

Vi har kontortid på hverdage mellem:

kl. 8.30-10.00
kl. 10.30-12.00